У 3–4 класах оцінювання учнів здійснюється за рівневою шкалою. Це чотири рівні: початковий (П), середній (С), достатній (Д) та високий (В). У журнал та свідоцтво досягнень виставляється рівень за кожен результат навчання, характеристики якого визначено в свідоцтві досягнень, з навчальних предметів / інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру (триместру) та навчального року. Річним оцінюванням є результати навчання учнів за останній семестр (триместр).
Форми та види діагностичних робіт добирає самостійно учитель з урахуванням особливостей учнів. Факт проведення діагностичної роботи зазначається в графі “Зміст” правої сторінки розвороту, де також може бути відображено й її різновид.
Варто зазначити, що письмові діагностичні роботи можуть виконуватися в зошитах для діагностичних робіт або на окремих аркушах, бланках тощо.
Підсумкове тематичне оцінювання здійснюється за результатами виконання діагностичних робіт, розроблених на основі компетентнісного підходу, які можуть бути усними чи письмовими, у цифровій (зокрема, тестування в електронному форматі), формі тестових завдань, комбінованої роботи, практичної роботи, усного опитування тощо. Результати учнів щодо виконання діагностичних робіт не фіксуються в класному журналі та / або щоденнику.
Домашнє завдання в 1 класі НЕ ЗАДАЄТЬСЯ й у журнал НЕ ЗАПИСУЄТЬСЯ.
У 2 класі домашнє завдання для школярів є необов’язковим, проте в журналі можуть зазначатися пошуково-дослідницькі та творчі завдання.
У 3–4 класах домашні завдання, у разі їх надання, мають обов’язково фіксуватися в журналі. Відповідно, воно записується в журнал у колонці “Домашні завдання”.
Сайт МОН про заповнення електронних журналів
Оформлення журналів початкової школи згідно НУШ
Немає коментарів:
Дописати коментар