Методичні рекомендації з початкової освіти


Інформацію взято з освітнього порталу "Знайшов":  https://znayshov.com
  1.  Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н. М. Бібік. - Київ: Літера ЛТД, 2019. - 208 с.
  2. Інструментарій оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів: методичний посібник/Онопрієнко О. В. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 72 с.
  3. Посібник "Формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови" / К. І. Пономарьова. – 131 с.
  4. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» / Фідкевич О. Л., Бакуліна Н. В. - Київ: Генеза, 2019. - 64 с.
  5. Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників / Фідкевич О.Л., Богданець-Білоскаленко Н.І. - Київ: Генеза, 2020. - 96с.
  6. Формувальне оцінювання в освітньому процесі початкової школи : навчально-методичний посібник. Видання 2-е, перероблене та доповнене / автори-укладачі : Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 83 с.
  7. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник / Вашуленко М. С. - К.: Видавничій дім "Освіта", 2019. - 192 с.
  8. Формування і розвиток навичок письма молодших школярів на засадах диференційованого підходу :методичний посібник. / Прищепа О. Ю. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. 72 с.
  9. Формування у молодших школярів умінь створювати власні висловлювання на уроках літературного читання : методичні рекомендації/Вашуленко О. В. - [Електронне видання]. Київ : Педагогічна думка, 2020. 71 с.
  10. Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання : навчально-методичний посібник / Старагіна І. П., Терещенко В. М., Панченков А. О. — Харків : Соняшник, 2020. — 176 с.,
  11. Календарне планування (відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко). 2 клас (ІІ семестр) / І. Жаркова. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2019. — 80 с.
  12. Інтеграція медіаграмотності в навчальний предмет «Я досліджую світ». Навчально-методичний посібник / Волощенко О., Козак О. — Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2020. — 36 с.
  13. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу» / Масол Л. М. - Київ: Генеза, 2019. - 208 с.: іл.
  14. Соціалізація молодших школярів у взаємозв’язку урочної та позаурочної діяльності: методичний посібник. / Бібік Н. М.- Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2020. 104 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар