НУШ. Порадник для вчителя
Структура освітнього процесу:
перший – адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи);
другий – основний (3 – 4 класи).
Метою першого циклу навчання, відповідно до його назви, буде природне входження дитини в шкільне життя, послідовна адаптація до нового середовища.
До особливостей цього циклу віднесено такі: • навчальні завдання і час на їхнє виконання будуть визначатися відповідно до (із урахуванням) індивідуальних особливостей школярів; • навчальний матеріал можна буде інтегрувати в змісті споріднених предметів або вводити до складу предметів у вигляді модулів; • обсяг домашніх завдань буде обмежено;навчання буде організовано через діяльність, ігровими методами як у класі, так і поза його межами; • учитель матиме свободу вибору (створення) навчальних програм у межах стандарту освіти; • буде запроваджено описове формувальне оцінювання, традиційних оцінок не буде; найважливіше завдання вчителя – підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання.
Метою другого циклу є здійснення навчального процесу з концентрацією педагогічної уваги на формуванні в учнів відповідальності і самостійності; підготовка до успішного навчання в основній школі. Його суттєвими ознаками є: • використання у процесі навчання методів, які вчать здійснювати самостійний вибір, пов’язувати вивчене з практичним життям, враховують індивідуальність учня; • запроваджується предметне навчання; • частина предметів передбачатиме оцінювання.
Прийом дітей до перших класів
- копію свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред'являється оригінал відповідного документа)
- оригінал або копію медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о.
Немає коментарів:
Дописати коментар