Про затвердження Програми загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти Наказ МОН № 473 від 24.04.2023 року
Міністерство освіти і науки затвердило програму загальнодержавного моніторингу якості у початковій школі (надалі Програма). Під моніторингом розуміється система постійного спостереження за результатами, явищами чи процесами. Під педагогічним моніторингом треба розуміти систему неперервного і довготривалого спостереження, контролю і оцінювання стану освітнього процесу та управління ним, прогнозування на основі цього тенденції розвитку. Моніторинг у школі передбачає збір, зберігання, обробку і розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи.
До цього часу було проведено два цикли спостережень - у 2018 і 2021 роках. Основним обєктом спостережень стали математична і читацька компетенції. Рівень сформованості цих компетентностей у випускників початкової школи значно знизився і тому навесні 2024 року запланована перевірка і фокусування природничо-наукової компетентності як здатність особи застосовувати у практичній діяльності наукове розуміння природи (явищ, закономірностей, процесів), методів та інструментів наукових технологій.
Основною новизною мети публікування Програми є розширення переліку компетентностей оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар