четвер, 28 квітня 2022 р.

Здоровозберігаючі технології у роботі вчителя молодшої школи

  


    У квітні відзначають Всесвітній День здоров'я, але про це мають памятати не лікарі, а ті хто вчить жити підростаюче покоління - вихователі дошкільних установ, вчителі початкової школи, вчителі-предметники, батьки. Адже важливо, як на мене, не лікувати, а попередити хворобу. Саме для цього існують здоровозбережувальні технології. 
    Під здоровозбережувальною технологією розуміємо побудову послідовності факторів, що попереджають руйнування здоров'я при одночасному створенні системи сприятливих для здоров'я умов.

     Існують різні підходи до класифікацій, але назву основні типи:

- оздоровчі

- технології навчання здоров'ю

- виховання культури здоров'я


    Звичайно, учителі можуть застосовувати здоровозбережувальну технологію, тому пропоную ті техніки, які складають основу педагогічної діяльності у цьому напрямі і добре сприймаються дітьми:

- фізкультхвилинки

- казкотерапія

- кольоротерапія

- музичний супровід уроку

- цікаві перерви

- заняття на свіжому повітрі

- аромотерапія

- атр-техніка

- пальчикова гімнастика

- ігрова гімнастика

- звукова гімнастика

- гімнатика очей

- початок дня з зарядки

- організація цікавого дозвілля

- школа безпеки життєдіяльності


До інноваційних технологій зберігання здоров'я молодших школярів відносять:

-вітамінотерапія

- ортопедична гімнастика

- степ-аеробіка

- сміхотерапія

- природотерапія

    Отож, памятаймо, що про здоров'я дітей мають піклуватись не тільки лікарі чи батьки, але й учитель на уроці. І він це може робити цікаво і продуктивно, недарма ж Державний стандарт початкової освіти визначає здоров'язберігаючу галузь як невід'ємну сучасну освітню діяльність.

Державний стандарт початкової освіти


Немає коментарів:

Дописати коментар