Існують різні підходи до класифікацій, але назву основні типи:
- оздоровчі
- технології навчання здоров'ю
- виховання культури здоров'я
Звичайно, учителі можуть застосовувати здоровозбережувальну технологію, тому пропоную ті техніки, які складають основу педагогічної діяльності у цьому напрямі і добре сприймаються дітьми:
- фізкультхвилинки
- казкотерапія
- кольоротерапія
- музичний супровід уроку
- цікаві перерви
- заняття на свіжому повітрі
- аромотерапія
- атр-техніка
- пальчикова гімнастика
- ігрова гімнастика
- звукова гімнастика
- гімнатика очей
- початок дня з зарядки
- організація цікавого дозвілля
- школа безпеки життєдіяльності
До інноваційних технологій зберігання здоров'я молодших школярів відносять:
-вітамінотерапія
- ортопедична гімнастика
- степ-аеробіка
- сміхотерапія
- природотерапія
Отож, памятаймо, що про здоров'я дітей мають піклуватись не тільки лікарі чи батьки, але й учитель на уроці. І він це може робити цікаво і продуктивно, недарма ж Державний стандарт початкової освіти визначає здоров'язберігаючу галузь як невід'ємну сучасну освітню діяльність.
Державний стандарт початкової освіти

Немає коментарів:
Дописати коментар