Питання подолання освітніх втрат прозвучало чи не на кожному методичному об'єднанні вчителів Чернівців, не виключенням стало засідання вчителів початкових класів, на якому Управління якості освіти у Чеонівецькій області визначило, що навчальні втрати повязані з виховними і психологічними втратами. Це мене, як педагога і науковця, зацікавило і змусило шукати, які ще терміни варто учителю розуміти для заглиблення у тему. На платвормі Освіторія я знайшла відповідь у вигляді визначеннь основних понять.
Наукова співробітниця Дарина Васильєва повязує проблему освітніх втрат з наступним:
- академічне наставництво
- асинхронний режим навчання
- уповільнення чи переривання освітнього процесу
- групи підтримки
- групове навчання
- діагностичні тести ВШО
- зона найблищого розвитку
- індивідуальне навчання
- індивідуальні форми навчання
- класи (програми) надолуження
- модифікації навчання
- моніторинг навчання
- диференційоване навчання
- інклюзивне навчання
- персоналізоване навчання
- програми самонавчання
- навчальні розриви
- освітні розриви
- різнорівневі завдання
- формувальне оцінювання
Шановний вчителю, перевір себе чи відомі тобі ці слопосполучення, чи використовуєте у своїй діяльності. Про те що воно таке і як застосовувати зможеш дізнатись на моїх консультаціях. Запрошую до роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар