Оцінка і оцінювання у педагогіці різні поняття, але у практиці вони вживаються часто як єдині поняття. Як у сучасній школі НУШ?
Відповідь за це запитання ми отримуємо у статті, яка зявилась на просторах інтернет на початку серпня 2023 року, де чітко прослідковується стратегія оцінювання як процесу - важливе розуміння кожним учнем де я був, що я роблю, де я перебуваю, що я роблю для того щоб зробити те що треба.
Нові методи оцінювання у 2023/2024 навчальному році
Головне - як має давати оціночне судження вчитель є надважливим для учіння учня.
ТАК НЕ ГОВОРИМО ТЕПЕР
Усні техніки формувального оцінювання
Освіторія. Покрокова інструкція для формувального оцінювання
Таким чином, поточне та формувальне оцінювання з метою відстеження особистісного розвитку учнів, їхнього навчального поступу, процесу здобуття навчального досвіду як основи компетентності для розроблення індивідуальної освітньої траєкторії учнів; підсумкове оцінювання, під час якого результати навчання здобувачів освіти співвідносяться з обов’язковими результатами, визначеними Державним стандартом.
І памятаймо, що сучасний педагог — це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки (Микола Скиба)
Немає коментарів:
Дописати коментар