Педагогічна інтернатура
організовується відповідно до наказу директора освітнього закладу і передбачає заходи, що вдосконалять професійні компетентності і рівень педагогічної майстерності педагогічного працівника протягом першого року діяльності, а саме: 1) супровід і підтрмка педагога-наставника 2) різні форми професійного розвитку.
Читайте повну верстку Положення про педагогічну інтернатуру тут
У межах проходження інтернатури педагог-наставник забезпечує:
- - проведення індивідуальних консультацій, наставницьких бесід з інтерном;
- - допомогу у підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
- - взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників;
- - здійснення моніторингу результатів навчання учнів;
- - участь у тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогічних працівників;
- - вивчення досвіду кращих педагогів шляхом аналізу їхніх вебсайтів, вебресурсів професійних спільнот, а також періодичних професійних видань;
- - залучення інтерна до партнерської взаємодії з науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, участі в професійних спільнотах педагогічних працівників;
- - психологічний супровід інтерна.
У межах проходження інтернатури інтерн:
- - виконує обов'язки згідно з посадовою інструкцією та обов'язки, покладені на нього трудовим договором і правилами внутрішнього розпорядку, визначені установчими документами закладу освіти;
- - організовує освітній процес із урахуванням психолого-фізіологічних, вікових особливостей учнів, специфіки навчального предмета (інтегрованого курсу);
- - працює над набуттям компетентностей зі спеціальності (предметної спеціальності, спеціалізації), педагогіки, психології, необхідних для забезпечення процесу навчання, виховання і розвитку особистості, у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, здійснення моніторингу педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду, проведення освітніх вимірювань, застосування освітніх технологій і методів навчання, ефективних способів взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу;
- - самостійно обирає форми, види, напрями та суб'єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації;
- - бере участь у засіданнях професійних спільнот педагогічних працівників, семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах з метою вдосконалення педагогічної майстерності, обговорення багатьох важливих професійних проблем тощо.
- Збірка "Педагогічна інтернатура"(для вчителів початкових класів НУШ) містить Положення про педагогічну інтернатуру
Немає коментарів:
Дописати коментар