вівторок, 5 липня 2022 р.

Загальні засади роботи з першокласниками

 

    Як відомо, у центрі роботи вчителя є дитина. Один із пріоритетів – навчання, яке приносить дітям задоволення. Дитина має почуватись у школі вільноКілька перших тижнів варто витратити на формування колективу – проводити ігри та тренінгові вправи, щоб кожна дитина відчула, що потрібна вчителю. 

    Також давати змогу висловлювати свою думку максимальній кількості охочих. Намагатись уникати однозначних слів – “Правильно” , “Добре”, “Не так”, “Неправильна відповідь”. Натомість щодня залучати дітей висловлювати власні відчуття про те, що відбувається на уроках.

    Дозволяти дітям помилятись. Лише так вони робитимуть висновки. Ми не ідеальні – діти також. Показуйте дітям, що вчитель також може помилятись. 

    Прагніть сформувати в учнів уміння робити висновки з власних помилок. Кожна відповідь дитини – гідна бути вислуханою. Просіть пояснити свою думку. Таким чином дитина самостійно ще раз проходить свій “шлях” і шукає більш точну відповідь. Це тривалий шлях – щоб учні всього класу ставились спокійно до “помилок” і сприймали їх як досвід, частину свого життя. Оплесками підтримуйте дитину, яка проявляє ініціативу, – щоб подолати її страх зробити не так, як очікується.

    Самостійно визначайте межі роботи та відпочинкуПід час планування роботи відразу передбачайте ігрові, динамічні моменти, щоб учні мали зміну діяльності та рухливі активності. Урізноманітнюйте діяльність за допомогою нових засобів навчання. Намагайтесь залучити всі органи чуття дитини для всебічного вивчення предмету дослідження.

    Розширюйте освітнє середовище, проводьте уроки на подвірї школи, у класі у різних формах.

Немає коментарів:

Дописати коментар