неділя, 24 квітня 2022 р.

Педагогічно доцільне спілкування



    

    У підручнику з "Педагогіки" як початкового джерела професійної підготовки вчителя зазначається, що педагогічна діяльність підпорядковується законам спілкування. 

    Нині у науковій педагогіці відомі моделі спілкування, бар'єри у спілкуванні, стилі спілкування, але часто вчитель-практик не може памятати усю наукову інформацію і користується сталими, звичними для себе, фразами. 

    Буває так, що ці фрази не зовсім, або і зовсім, не педагогічні. Зважаючи на це, пропоную проаналізувати вчителеві початкової школи свої мовні кліше у щоденному спілкуванні зі школярами. Для кращого сприйняття пропоную наочні поради.   




 

Немає коментарів:

Дописати коментар