Основні типи активностей сім’ї, школи та громади:
батьківство: сім’ї мають
забезпечувати здоров’я та безпеку дітей, створювати вдома середовище, що
заохочує до навчання; школи ж повинні забезпечувати сім’ї навчанням та
інформацію, щоб допомогти зрозуміти своїх дітей та сприяти їхньому розвитку;
спілкування: школи мають
бути підзвітними родинам і надавати їм інформацію про прогрес у школі та
успішність учнів; засоби спілкування мають відповідати культурним особливостям
батьків, і процес повинен бути двояким;
волонтерство: батьки можуть
зробити значний внесок у середовище та функції школи; школи можуть отримати
максимальну віддачу від цього процесу через створення гнучких графіків, що
відповідатимуть таланту і інтересам батьків потребам учнів, вчителів і
адміністраторів;
навчання вдома: батьки
можуть допомагати своїм дітям у діяльності, пов’язаній зі школою, за методичної
підтримки вчителів;
ухвалення рішень: школи
можуть дати батькам значущі ролі в ухваленні рішень у школі та допомогти їм
максимально використовувати їх; ця можливість повинна бути відкритою для всіх
верств громади, а не тільки для людей, які мають найбільше часу та енергії, щоб
витрачати на шкільні справи;
співпраця з громадою: школи
повинні координувати роботу та ресурси громади, бізнесу, а також інших груп
для покращення шкільних програм, сімейних практик і навчання та розвитку
здобувачів; школи можуть допомогти сім’ям отримувати доступ до допоміжних
послуг, що надаються іншими установами, такими як охорона здоров’я, культурні заходи,
послуги репетиторів, догляду за дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар